מדיניות החזרות וביטולים | חג לי
חג לי אביזרים למסיבות ואירועים
תפריט
חיפוש
0
העגלה שלי

מדיניות החזרות וביטולים

אנו בחג לי אביזרים מתחייבים לספק חווית קנייה מקצועית ושקופה לכל לקוח. ניתן לבצע החזרה או ביטול עסקה בהתאם לתנאים המפורטים להלן.

חלון החזרה וביטול עסקה

ניתן להחזיר כל מוצר תקין תוך 30 ימים ממועד קבלתו, למעט מוצרים עונתיים ומוצרי חג כמפורט מטה, אשר ניתן להחזירם רק עד למועד החג או האירוע שלשמו נרכשו.

החזרה תתבצע רק לאחר יצירת קשר עם שירות הלקוחות וקבלת הנחיות מסודרות.

הזכות לביטול עסקה עומדת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

דמי ביטול במקרה של חרטה

במקרה של ביטול עסקה עקב חרטה כאשר המוצר תקין ולא נעשה בו שימוש, רשאי העסק לגבות דמי ביטול בהתאם לחוק.

גובה דמי הביטול יהיה עד חמישה אחוז משווי העסקה או מאה שקלים, לפי הסכום הנמוך מבין השניים.

ביטול עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה להזמנה או טעות מצידנו לא יחויב בדמי ביטול.

תנאים להחזרת מוצר

המוצר לא שומש כלל.

המוצר מוחזר באריזתו המקורית כולל כל האביזרים הנלווים וכל מסמך שקופל יחד עם המוצר.

לא נגרם נזק למוצר או לאריזה מעבר לפתיחה סבירה לצורך בדיקה.

קיימת הוכחת רכישה מתאימה כגון חשבונית או אישור הזמנה.

המוצר נשלח אלינו לאחר תיאום עם שירות הלקוחות והתקבל במחסן לבדיקה.

עלויות משלוח בעת החזרה

בעת החזרת מוצר עקב חרטה עלות המשלוח חזרה למחסן תחול על הלקוח.

בעת החזרת מוצר עקב פגם אי התאמה להזמנה או טעות מצידנו עלות המשלוח חזרה תחול עלינו.

מוצרים שלא ניתנים להחזרה

מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח בהתאמה אישית.

מוצרים שנפתחו ואינם ניתנים לשיווק מחדש עקב אופי המוצר.

מוצרים המוגדרים רגישים או כאלה שלא ניתן למכרם שוב מטעמי בריאות או היגיינה לאחר פתיחת האריזה.

מוצרים עונתיים ומוצרי חג המיועדים לשימוש בתקופת חג מסוימת, לרבות מוצרים בעלי עיצוב חג או כיתוב חגיגי, מהווים חריג למדיניות ההחזרה הכללית של 30 הימים, וניתנים להחזרה רק עד למועד החג או האירוע שלשמו נרכשו. לאחר מועד זה לא תתאפשר החזרה מאחר שהמוצר מאבד מערכו ואינו ניתן לשיווק מחדש.

בכל ספק לגבי האפשרות להחזרת מוצר מסוים ניתן לפנות מראש לשירות הלקוחות לקבלת הבהרה.

טיפול בהחזר כספי

לאחר קבלת המוצר במחסן ואישור תקינותו בהתאם לתנאים לעיל יבוצע זיכוי או החזר כספי בתוך שבעה ימי עסקים.

ההחזר יתבצע לאמצעי התשלום שבאמצעותו בוצעה ההזמנה בלבד.

במקרה של זיכוי חלקי או קיזוז דמי ביטול יפורט הדבר ללקוח בעת ביצוע ההחזר.

מוצר פגום או שאינו תואם להזמנה

במקרה שהתקבל מוצר פגום שבור או שאינו תואם להזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בתוך ארבעים ושמונה שעות מרגע קבלת המשלוח.

ייתכן שנבקש תמונות או סרטון של המוצר והפגם לצורך בירור וטיפול מהיר.

לאחר האישור נציע החלפה תיקון במידת האפשר או החזר כספי בהתאם לבחירת הלקוח ולמדיניות העסק.

יצירת קשר לצורך החזרה או ביטול

לכל שאלה בקשה להחזרה או ביטול עסקה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

טלפון 0504676767

דוא"ל admin@hagli.co.il

כתובת להחזרת מוצרים מושב חוסן הזיתים 132

מדיניות זו כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, ולתקנותיו, ובכל מקרה של אי התאמה בין האמור במדיניות זו לבין הוראות הדין, יחולו הוראות הדין.